Ysmndfne hulyaaa-123 ben mama verirsem içine bir çay kaşığı kimyon demleyip koyuyorum eğer mama vermezsem de yine bir çay kaşığı içiriyorum be işe yarıyor
Aryemus_3 hulyaaa-123 Ben bi ara vermeyi düşünüyordum bi yazı okudum beyin gelişimine çok zararlıymış vermedim
Coala hulyaaa-123 gaz içinse rezene, gaz damlaları, sıcak sular, kiraz çekirdekleri neler denedik neler ama sonucu serçe parmağına zeytin yağı sürüp verdik biz inanılmaz rahatlattı. Doğal organik
Gulsen4224 ZehraSareMom balım ben kendim içiyorum sütte yapıyormuş 9 günlük bebeğim 1-2 çay kaşığı versem sıkıntı olur mu sence bilgin var mı🌸
Miniklord Ben küçükken veriyordum ama erkek bebeğe zararlıymış . iki hafta falan verdim sonra zararlı olduğunu okuyunca bıraktım vermeyi
ZehraSareMom Gulsen4224 o kadar küçükken vermedim canım yaa 3 aylıkken flan verdim bi kaç kez gaz sıkıntımız vardı suan 5 aylığız o kadar küçükken verilir mi bilmiyorum canım yanlış bi sey demiyim ☺️
Gulsen4224 ZehraSareMom tamam balım bu bilgilendirmen bile yeter sağolasın vermeyim ben o zmn erken gibi aslında dediğin gibi 🌸
Babylover23 hulyaaa-123 bizim dr bir iki çay kaşıgı verebilirsin demişti vermiştim ancak benim bebegimde işe yaramamıştı her bebek farklı deneyebilirsiniz bence belki sizin bebeginizde işe yarar
Nurhayat hulyaaa-123 bebegimin gaz ilaci rezeneli anasonluydu onu kullanmaya başladıktan sonra yuzunde egzama başlangıcı oldu meğerse kuzumun alerjisi varmis bende bitki çaylarını kestim kullanmiyorum o yuzden sizde vermeseniz daha iyi olur gibi ki zaten 6aya kadar biliyorsunuz ki su bile verilmiyor anne sütünden başka birsey verilmiyor yinede bi doktorunuza danışın derim