Üzmeyin siz o güzel canınızı, elinizdeki evladınıza kıyabilir misiniz ki karnınızdakine kıyasınız? Hisseder sizi, bir an önce o bulutlu havayı dağıtmalısınız. Bence sizin bu duruma karşı üzgün tutumumuzdan dolayı eşiniz size tepkisini belli etmiyor uzak duruyor. Belki de sizin düşündüğünüz kadar uzak değil bu duruma? Muhakkak ki zorlukları olur ama Allahın izniyle ve verdiği güçle hepsini aşarsınız daha önce yapmışsınız yine başarırsınız insanın kendi içinde çözüp de halledemeyeceği hiçbirşey yok. Yavrunuza acıyın ve toparlanın, eşinizi alın karşınıza birer kahve yapıp gelecekle ilgili planınızı yapın bakın herşey daha yolunda gidecek inanın. Evladınızı da tebrik ederim inşallah sağlıkla gelsin dünyaya, sizlere hayırlı bir evlat olsun 🌺 konuşmak isterseniz yine yazın insan anlattıkça rahatlar.