Senosunannesi dayımın kızında da varmış doğduğunda ama 2 3 yaşlarındayken tamamen kapanmış. Beslenmesi çok rol oynuyo. Bi de arkadaşımın ikizleri 6 aylık doğmuştu onlardan birinde vardı ilçala kapanmıştı küvözde yatarken. Onunki sonradan geri açıldı ama çok küçğk doğduğu için. Genelde bebekler büyükçe kendiliğinden kapanıyomuş. Acil şifalar diliyorum 🌸