Kızlar oğlumda Kraniosinostoz hastalığı var üç ayda bir tomografi çekiliyor bu ikinci . İlkinde inanılmaz zor oldu uyuttum koyunca geri uyandı bugün doktor geceden öğlen 1 e kadar aç birakicaksin dedi hastaneye gidince emerek uyutup öyle cektirirsen çok aç olduğu için uyanmaz dedi . Çok içim acıyor ya bı bebek o kadar saat nasıl aç durabilir. Bu şekilde tomografi çekilen var mı😔