Nazife42 Kızlar Allah nasip ederse ve yasak falan olmazsa bayrama annemlere gidicem 2 yıldır memleketime gitmiyorum çok özleşdm ama korkuyorum virüs bi yandan bebeğim 4 aylık olacak o zmaana bebekle. Bebeğinizi X-RAY cihazına soktunuz mu daha önce yolculuk yapanlar
Doruk24 Nazife42 aynen canım gorevlıler yardımcı oluyor benımde bebegım 57gunluk 1hafta once ucaga bındık bınmeden once karnını ıyıce doyur oyle bın ınsallah hep uyur bızımkı arabada falan uyumayı sevdıgı ıcın ucagıda sevdı ve uyudu hep😂
Ecos Nazife42 bende uçak yolculuğu yapmıştım fakat bebeğimi o cihaza sokmadım bir güvenlik bebeğimin üzerini arabasını aradı sadece
marscicegi Görevli alıyordu direk elimden ben rhatca geçeyim diye, girmedi sanki pek 12 kere falan uçak yolculuğu yaptım oglumla doğdu dogali genelde görevliler tutuveriyorduben geçerken