Hemen özet geçeyim 16 aylık olmak üzere kızım bu zamana kadar bazen zor bazen kolay genelde cok cabamla sadece anne sütü ve ek gıdayla büyüttüm bir kaç kere ısırdı iltihap oldu 9 aylık Dı Bi ara alerjisi cıktı hiç bişey yemeden yine emzirdim Bi dönem yeni doğdu biberonla sagmak zorunda kaldım sonra reddetti VS derken bugunlere geldik memeyi cok seviyo evet ama meme diye tutturma bagımlı degil günde 3 4 kere emer yatmadan önce kalkınca falan bide geceleri şimdi tekrar oyun yapıyo ısırmaya basladı kanadı yine iltihap oldu artık kesen mi diyorum karar veremiyorum hem geceleri de uyanmaz siz olsanız?