Smsnannesi 33 günlük kuzum gündüzleri uyumamak için direniyor uykusu da var esnşyor ama uyumuyor karnı tok altı temiz gazını da elimden geldiğince çıkardım ayaklarımı karnın falan çekmiyor , başına gelip çözğm bulan var mi ? Acaba gaz damlası işe yarar mo
bhrcpt Smsnannesi Benimkide uyumazdı koynuma yatırır öyle uyutudum 3 ay öyle uyuduk yenidoğanlar ihtiyaç duyuyor sanırım anne sıcaklığına kokusuna ondan olabilir
Ozlemay Smsnannesi tam dalmadan yatağına koymayın, birde uyanınca hemen kucağa almayın pışpışlayın yanına yatın birde böyle deneyin ben bazen tutturuyorumgeri dalıyor 2 saat uyuyor.
Feyzza Smsnannesi canım böyle anlatınca Önceki anılar geldi aklıma bizde 4.ayımızı bitirdik 5 başladık ataklarla bogusuyoruz bu sefer salya fazlalığı eller sürekli ağızda yani her ayın bir zorluğu oluyor rabbim sağlık versin
Houseofyilmaz Smsnannesi yuz ustu yatirmayi deneyin. Ama sakin basindan ayrilmayin. Benimkide oyle sirt ustu yatinca hemen uyaniyor. Yuz ustu yatiriyorum ama tuvalete bile gitmiyorum birakip.
Aselinannesi0655 Gaz damlası kullandım ama benimde öyle gece gündüz uyku yok yerine koyduğum an uyanıyor
Smsnannesi Aselinannesi0655 evet ever kucakta uyuyor emerken uyuyor yatağına girdiği an 10 dk sonra uyanıyor . Neden böyle acaba ne yapmamız lazım
Aselinannesi0655 Smsnannesi 1ay 17 günlük bizim canavar artık hiç uyumuyor atak dönemiymiş sıçrama yani. Geçsin düzelir diye bekliyorum.8den berş uyanık saat 1e geliyor