babykerem Derenkuzum canımm bildiğin domatesi nasır’a sar streçleyip gece kalsın sabaha nasırdan eser yok saraçoğlunun nasır tedavisi bn yaptım 1 günde kurtuldum hemen kes uygun büyüklükte ve acımıyo yakmıyo 1 gün diyorum işe yaramazsa ben boluyum 😘
Derenkuzum ayse3366 Asenana resimag.com/i/995f413ee4b1 siyahla çizdiğim yerden nasır düştü ama tam ortasındaki beyaz olan ne olabilir. Tekrar mı takmalıyım bant resimag.com/i/23e7a53fafdd
YazarAnne Bende babam İçin almıştım ama hiçbirisi pek bir işe yaramamıştı. Ki ben neredeyse her markayı aldım kendisine. Geçirmedi yani onlar.
Asenana Derenkuzum resim açılmıyor ama beyazlaşma olmuştu bende de o siyah şey çıktıysa yeniden takmana gerek yok canikom
Derenkuzum Seda-hacernur siyah ile çizdiğim yerden düştü ama ortasındaki beyazı anlamadım https://resmim.net/i/D7FXc
Seda-hacernur Derenkuzum o beyaz olan yer bant yapıyor normalde oda deri kalkıyor oradan ben koparmıştım nasır banttın yuvarlakyeri var ilaçlı orası bir kere daha takın ben yok olasıya kadar taktım