Cumartesi günü normal doğum yaptım doktorum bana iç çamaşırı, ped, hasta bezi kullanmamamı söyledi. krem vermedi antibiyotik yazdı yalnızca ve kuru tut dikişlerini dedi ben kanamamdan ötürü rahatsız olup lohusa pedi taktım tendriyot uyguladım sizler nasıl bakım yapıyorsunuz enfeksiyon kapmaması için?