Ahimess07 Bebeğim 10 aylık 8.200 kilo Aptamil kullanıyoruz doktor kilo almadığı için sma önerdi. Ama hangisini alacağım birinde devam sütü yazıyor birinde biberon sütü yazıyor anlamadım. Sma hakkında bilgisi olan ???
defnesmomm Ahimess07 sma optipro devam sütü yazıyor üzerinde. 2 numara. Gri şeffaf kapaklı, sarı beyaz tenekeli 😊
Mom62636362 Ahimess07 Devam sütü ile biberon maması aynı şey canım. Sma comfort ve sma optipro var, 2 numara alıcaksınız
miraninannesi18 Ahimess07 sma optipro aliyorm canm gri kapakli ebebekten aliyorm en uygun orada. 3 aylikkenden beri sma kullaniyorum suan 13 aylik
Mom62636362 Ahimess07 Eğer bebeğinizde kabızlık problemi sık sık oluyorsa comfort kullanın, bağırsakları düzenliyor diye biliyorum. Öyle bir sorununuz yoksa optipro
defnesmomm Ahimess07 comfort reflüsü veya kabızlığı olan bebekler içindi sanırım ☺️ sıkıntınız yoksa optipro alın