Şöyle ki kirasını ödemeyen suyunu vs aksatan daire içinde huzursuzluk çıkaran bir kiracimiz var çıkartmak istyrz fakat çıkmak istemiyor avukata veririm bilmem ne haklarına başvururum dye bizi zora koşuyor amacımız iyi bir kiracıyı çıkartıp zorluk cikartmak değil fakat sorunlu birisi sizce en kolay nasıl çıkartabiliriz nasıl yaklasmaliyiz polisle mi gitmek gerek bir avukatla mi gitmek gerek ihtar gönderip onun sonucunda mi cikartmaliyiz yardımcı olurmusunuz