HappyArasMom Bebeğim 5 ay 19 günlükken diş çıkarmaya başladı şuan 6,5 aylık iki dişide çıkıyor fakat kulak ağrısı bitmedi , sürekli kendini çiziyor , sabah nevresim kan olmuştu kendini çizmekten , şurup fayda etmiyor , sizler o ağrıyı nasıl hafiflettiniz ,
Nazlianil20 HappyArasMom benim oğlum 7 ayı dolduracak hala çıkarmadı beni de mahvediyor uyumuyor bildiğin kulak ağrısı için zeytinyağı iyi gelir diye biliyorum kulağına dök istersen
bndrmela HappyArasMom benim kızım 15 aylık çok erken diş çıkardı bazı dişler ciddi zorladı 🤦🏻♀️ bize en iyi gelen şey osanit diş topuydu tavsiye ederim
Aysnndoruk 5 yada 6 tane karanfili ezip 1 corba kasigi zeytin yagina koy 2 gece beklet dolapta damaklarina sur cnm benim oglumda kulagini sokecek sanki geceleri surekli mizliyordu 2 gecedur suruyorum uyuyur
HappyArasMom Nazlianil20 benimki ikisini de çıkardı, tam çıkması mı gerekiyor ağrının azalması için bilemedim
Nazlianil20 HappyArasMom ne bulduysa ağzına geçiriyor ısırmaya çalışıyor kaşıyıcı veriyorum ama fayda etmiyor bide diş çıkarma döneminde annenin kucağından inmek istemiyorlarmış bebekler benimki de öyle oldu yoksa uslu bi çocuk rahatsız etmiyor beni inşallah çıkarır da rahatlarım
HappyArasMom Doktor, Passear diye damla verdi , eczacı ağrıya iyi geldiğini söyledi birde böyle deneyelim