Bebeğim 8 ay 6 günlük. Epilepsi nöbeti gibi nöbet geçirdi egg tahlil falan istediler. Birde sıvı alincak omiriliginden. Bunu niçin istediler anlamadim. Daha çok küçük kızım. Destekli oturması sürunmesi falan pek yok dedim doktora. Onun için mi bilmiyorum