9 ay 2 günlük bebeğim var ismi Ata bizde hep adı ile seslenir lakaplarla değil aşkım bebeğim gibi, şu 1 saattir Ata Ata Ata Ada Ada Ata diye ard arda ismini söyleyip gülüyor susuyor ben diyorum Ataaa diye tekrar başlıyor söylemeye bilinçli mi bilinçsiz mi acaba çok tatlı ya