FatmanurHas benim iki çocuğumda mama ile büyüdü. Sezaryenden dolayı hem geç geldi sütüm hem de az. Yeterli olamadı bi türlü. Mecburen mama.. Eğer sen dikkatini etrafındakilere verirsen bebeğine eziyet etmiş olursun. Sen annesin ya, senden daha iyisini kimse bilmez. Sen istemez misin mama almak yerine hazır sütü vermeyi çocuğuna.? Unutma, ağzı olan konuşur. Bir de yeni annesin ya, herkesin mutlaka söyleyecek şeyi olur. Sütün geldi mi.? Az mı çok mu.? Keşke normal doğursaydın. Karnın kalmış biraz. Vs vs. Kulağını tıka, bildiğini uygula.