Asell_07 Merhabalaaar , 14 aylık bir bebeğim var cok merak ediyorum sizler saç kurutma makinesi kullanıyor musunuz bebeklerinize nasıl kurutuyosunuz o minnoş saçları 🥰
brcn1990 Asell_07 saçını kurutmak için değilde uyutmak için kullanıyorum 😄 sesini duyduğu an dalıyor uykuya meleğim 😊😘
Bgmbgmbgm Asell_07 14 aylık benim de kızım ve evet kullanıyorum. Saçları uzun ve havluyla nemini alarak olmuyor bayağı ıslak kalıyor. Isısı Orta ayarda üflemesini de kısarak kurutuyorum🌸
Karaninannesi33 brcn1990 aynen benimki de öyle hatta uyku postu sanıp girdim buraya da o derece gerçek işlevinden uzak benim için 😂😂