Bende çok çekmiştim ama garmastan krem ve fito krem ikisini dönüşümlü sürüyordum birde su kaynatıp ılınınca karbonat koyup içine ara ara pamukla göğüs uçlarımı sildim çok iyi geldi hem mikrobu öldürüyo hemde bebeğin ağzında pamukçuk çıkmasını önlüyordu.