Sinemmmmm ben unuttuğum veya almaya fırsatım olmayan sebzeleri tattırıyorum hala. Unlu, pirinçli, irmikli olan hiçbir şey vermedim şimdiye kadar, vermeyi de şu an için düşünmüyorum. Doktorumuz daha en başta her şey serbest, sadece şeker, tuz, patlıcan ve bal 1 yaşa kadar yasak demişti. O yüzden her kontrolde ekstra bir şey söylemiyor, ben de internetten indirdiğim hangi ayda ne verilebilir listesine bakarak ilerliyorum. 8. aydan beri haftada 1 balık veriyorum. Sabahları kıymalı sebze çorbası veriyorum (yumurtaya alerjisi var o yüzden kahvaltı tarzı yapamıyoruz) her gün muhakkak yoğurt ve meyve veriyorum. Çok kasmıyorum açıkçası, aklıma gelen bir şey olduğu zaman listeye bakıyorum, yiyebilirse o an pişirip veriyorum. Bir süre sonra bizimle aynı şeyleri yiyecek nasıl olsa, şu an ne kadar sağlıklı ve ne kadar çok tadım yaparsa yeterli diye düşünüyorum😊