eceyiilmazm Merhaba 3 aylık kontrolde çok az kilo almışız doktor süt yapıcı damla , çay başla dedi. Öneri verir misiniz hemen bugün alacağım ? Deneyimlerinizi bekliyorum lütfen
Merve_kozz eceyiilmazm e bebekten promalt alıyorum bana asırı derece fayda sağladı tabi onun yanında bol su içiyorum
fatimas27 eceyiilmazm canım her süt artırıcı herkeste aynı etkiyi vermiyor deneyerek senin bilmen lazım canım Ama en önemlisi su ve uyku Marul Helva Rezene ben de bunlar fayda ediyor canim Ama okuduğum yerlerde tahin pekmez Hurma Yulaf (aldım bana fayda etmedi)
EgesMom18 Momstok çay bende işe yaradı tavsiye ederim. Ayrıca solgar b12 , bestlak damla, humana still çay ne varsa denedim. Tahinde süt arttırıyor ama benim bebeğimin galiba süt alerjisi var doktorumuz yasakladı.