Karagoz ben kullandım canım bebeğimin ağzında dudagında pamukçuk çıktı eczacı tavsiye ile aldım sabah akşam içindeki şırıngayı 5 mg kadar cekiyorsun ilacı ve bebeğin ağzının içine sokup eşit miktarda pamukçuk olan yerlere dağıtıyorsun.Çok iyi bir kullanma da bile iyileştiriyor