Violet bence ne okudugunuzu aciklamaniz gerek.
Ben kac doktora danistimsa, ki yabancı doktorlar değil ailemden insanlar, emziren anneler için ozellikle biontech oneriyorlar.
İleri yas ve kronik hastalıgi olanlar icin biontech riskli.
Tek handikap ilerleyen yıllarda bagisiklik sistemini baskilayan hastaliklarin ortaya cikmasi ama bu da sadece ihtimal o da asi yeni teknoloji olduğu icin..