Angelif35 Merhaba arkadaşlar, 2 gündür inişli çıkış ateş, iştahsızlık derken faranjit olmuş bebeğim o kadar korumama rağmen nasıl olduğunu bile anlamadık😔 tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim🙏🏻 Bütün çocuklarımız sağlıkla büyüsün..