Ecemommy ben kronik tiroit hastasıyım gebelikten önce yağ değerim 8 idi o yüzden gebe kalkamıyordum 2 lere çektik değeri hamile kaldım tabi her ay düzenli kontrol ve doz ayarlamadı oldu ilaç içiyorum hala. Kontrole gitmem gerekli .. ilacı düzenli alırsanız sıkıntı olmaz serbest t 4 değeriniz kaç