Uraz58 ben omo bebek kullanıyorum ama başka birşeye geçmek istyorum. Ne kullanıyorsunuz,memnunmusunuz?
Bgmbgmbgm Uraz58 siveno baby kullanıyorum. Hiç leke filan çıkarıcılığı yok doğal olduğu için çok hafif portakal kokusu var çok hoş.Ama şu granül tarzına geçmeyi planlıyorum ben de denemek için.
Emirin_Annesi10 Uraz58 duru granül kullanıyorum kokusu çok güzel fakat katı oldugu için siyahlılarda leke bırakıyor eksra durulama vs yapıyorum uğraştırıyor.
Bgmbgmbgm Uraz58 minorisin leke çıkarıcısı varmış katkısız. Baya işe yarıyor diyolar. Denemek lazım onu da
PortakalliKahve Uraz58 duru granül kullanıyorum. Beyazlarda çok etkili, bazen kendi kıyafetlerimize bile kullanıyorum