Twinmomdd Kızlar merhaba 2-3 yaş bebeklerinizi rutin kontrollerini ne sıklıkla yapıyorsunuz. En son ekim ayında 2 yaş kontrolüne gittik. Pandemi olmasa 6 ayda bir götürürüm ama şimdi kararsız kaldım
Arc1993 Twinmomdd 23 aylık oğlum daha sık götürüyorum. 2 yaşından sonra 6 ay normal bence ama bu şuralar aşısı ya da bir rahatsızlığı yoksa götürmezdim çoook korona var😕
Ozgeb 31 aylık kızım en son 24 aylıkken götürdük ama onda da kulak arkasında bezeler çıkmıştı ona götürmüştük. Bu hastalık zamanında sırf kontrol için götürmeyi düşünmüyorum açıkçası. Bir sıkıntısı olursa götürürüm ancak.