Merhaba,
bebeğim 8 ,5 aylık. İlk doğduğu zamanlar çok fazla süt sağmıştım 5. ay itibariyle işe başladım ama biberon almadığı için sütlerimi verememiştim bulamaç vs yaparken kullandım ama bitmedi tabi. Şimdi yeni yeni biberon almaya başladı. 10 ve 11. Aydan kalan sütlerim var. Yani 5-6 aylık sütler.normalde sağlık bakanlığı 3 ay süre veriyor ancak bir araştırma yazısında 6 aya kadar saklanabileceği, normal gıdalardan farkı olmadığı yazıyordu. Ben de kontrollü şekilde verdim bu sütleri herhangi bir sorun yaşamadım. Açıkçası hergün veriyorum artık ama içim hiç rahat değil. Vermemem mi gerekiyor acaba?
bilgisi olan/ benim gibi 6 aya kadar beklemiş süt veren var mı aranızda?