Edaozdxx Cigdemkuzeyatasoy canım 2. el almak yerine pusetiyle beraber ben çok uyguna aldım. Bakarım dersen link atayım. Hem hafif, hem de çok kullanışlı tekerleri ve sürüşü. Tek elle de kapanıyor.
Edaozdxx Meryemdeveci https://m.n11.com/mcrae-mc-815t-triple-jogger-travel-set-3-tekerlekli-bebek-arabasi-P201309825
LiYaRzuU Edaozdxx baya uygunmuş bende alıcam da kaç gündür bakınıyorum uygun kullanılışlı bi model katlandında bagaja falan rahat sığarmı acaba
Edaozdxx Meryemdeveci rica ederim canım. Ben kullanmaya başladım çok memnunum. Ben daha pahalıya almıştım şimdi indirime girmiş.
Cigdemkuzeyatasoy Edaozdxx http://durustbebe.com/?p=2009 bende bu bebek arabası var ama ben annemlerin orda kullanmak için ufak bi tane baston gibi olanlardan bakıyodum bendeki çok büyük 6.katta oturuyorum asansör yok çocukla indirmek zor oluyo
Edaozdxx Cigdemkuzeyatasoy https://m.n11.com/babyhope-sc-107-baston-bebek-arabasi-P293867106 Bir de şu indirimde; https://m.n11.com/minion-pratik-baston-puset-bebek-arabasi-mavi-P327065340
Humus Edaozdxx bende dun bu arabadan baktm kuck cok guzel kullanisli duruyor ama yatmiyor. Bebek uyudugunda nasil bi cozum olur bilmiyorum. Kullnanlar memnunmu merak ediyorum.