anne-11 Zaten göğüs ucunu tutmuyorlarmış bebekler kahverengi kısmı komple almaları gerekiyormuş. Benimkide içe dönük, bende bilmiyordum bunu. Hemen biberonla mama verdi bana bakan yardımcı abla. Sonrasında sütümü sağmaya başladım ama 5-10 en fazla 20-40 ml geldi. Arttıramadım sütümü de. Başlık kullanmıştım ilk zamanlar süt alttan aktığı için sinirimi bozuyordu. 4 aylık olacak bebeğim mamayla besleniyor ve ben hala sütümü arttırmanın yollarını arıyorum. Ne yaptıysam arttıramadım. Rezene çayı kı içmedim sağma mı yapmadım ilaç mı kullanmadım. Yok artmıyor.
Biberon yerine şırıngalar var kablolu. Biliyorsunuzdur büyük ihtimal. Bir ucunu bebeğin ağzına veriyorsun göğüs ucuyla beraber diğer ucuda şırıngaya bağlı. Sütün akış hızınıda ayarlayabiliyorsun. Veya kaşık mama kullanabilirsiniz. Ama biberon ve emzik önermem çünkü tekrar memeye dönmesi zor oluyor. Ben döndüremedim.