Deletedmom_52 Merhaba güzel anneler, mazur görün ama ilk defa yapıcam 🙈 patatesli nohut yemeği yapmak istiyorum bana püf noktalarını söyler misiniz? Akşamdan ıslatmam mı gerekiyor ve ne kadar pişirmem gerekiyor? Teşekkürler ☺️🌸
mariecurie20 Deletedmom_52 akşamdan ıslat suya karbonat ve tuz ekle az miktarda ertesi gün pişirirken kontrol edersin alıp bakarsın yumuşamış mı diye
Aselinannesii6 Deletedmom_52 akşamdan ıslat sonra ertesi gün biraz haşla ayrı bi yerde soğanı yağı kavur sonra salça ekle işte normal yemek misali sonra patatesi nohutu ekle suyu koy kaynasın tuzunu unutma nohutlat yumuşayınca kapatırsın ama pattaes atma bence çünkü çabuk pişer nohut biraz daha geç pişiyor ya patatesi ezer
Seyma_29_ Deletedmom_52 Bende akşama nohut yapacağım. Fikrimi beyan edeyim. Nohut çabuk şişiyor ben sabah kalkınca ısladım. Tabi cinsinede bağlı biraz. Yağda soğanı kavurun salçasını ekleyin kavurun sonra patatesleri ekleyin biraz soteleyin daha sonra nohutları ekleyin. Bu aşamada ben pul biber ekliyorum biraz et suyu bir iki tur döndürüyorum düdüklüde. Daha sonra kaynamış su ekleyip tuzunu ekliyorum bi taşım daha kaynayınca kapağını kapatıyorum kısık ateşte ben 15-20 dk pişiriyorum yeterli oluyor
EslemDilan Deletedmom_52 tarifleri yukarıda yazılanlar gibi içine sarımsak ve knor bulyon atarsan lezzet verir
Nsssmm90_ Deletedmom_52 Geceden nohutu ıslıyorum suyuna hiç bisey koymuyorum ertesi gün o suda biraz pişirip gazını alıyorum sonra genelde düdüklüde yaparım sogan et ve salçasını kavurup nohutu koyarım biraz kavurduktan sonra suyunu tuzunu ekliyorum yarim saate pişiyor
ezogelinn Deletedmom_52 nohutu bir gece önceden ıslayın suda beklesin düdüklü tenceren varsa 20 25 dk pişer sadece onu sade suda pişir yoksa evela tencerede nohutlar yumusayana kadar haşla pişince tencerede salça soğan bir küp şeker yağda kavur patatesi kavur nohutlarida at etin yoksa et suyu tablet koy patatesler yumusayana kadar pişir
BalarisiYusra Deletedmom_52 akşamdan ısla ertesi gün düdüklüde pişir hemen pişiriyor öyle soğan salça patateste eklemek istiyorsan içine koyarsın nohutları ekleyip suyunu tuzunu koy düdüklüde yarım saate pişer 😊
BalarisiYusra Deletedmom_52 pişer ama geç pişer ben akşamdan suya koyup sabah haşlıyorum biraz sonra buzdolabı poşetlerine koyup buzluğa atıyorum öyle çok kolay oluyor hemen pişiyor tencerede bile