Sevgili anneler kızım 14 günlük emzirirken diğer göğsümden süt akıyor ve mochi ile topluyorum tek memede doyduğu için yaklaşık 2 saatte 1 yaklaşık 50ml süt buzluğa atıyorum sizce erken mi o sütleri nasıl değerlendirebilirim 40 çıktıktan sonra süt miktarı azalıyormu?