Serap__ Kızlar duşakabin temizliğini nasıl yapıyorsunuz? Su lekeleri kalıyor benim duşakabinim de. Cif bide domates ile yıkıyorum duruluyorum. Bide kuruluyorum ama buna rağmen lekeli kalıyor. Aynı şekilde armatürlerde öyle. Fikir verir misiniz? ✨
Burcu35 Serap__ Trendyoldan deterjan aldım spreyli şişeye doldurdum pıs pıs sıkıyorum 5 dk bekleyip dümdüz su tutuyorum geçiyor😍 biraz ağır kokuyor ama duşakabin çeşme başlıkları falan yeni gibi oluyor😍 https://ty.gl/t1gi0dv
Serap__ Ece-su Aynen ya sanki pis gibi kalıyor. İnan banyom ufak ama 1 saatte zor temizliyorum yıka durula kurula falan bir ton iş
Serap__ Ece-su Yukarı da arkadaş Trendyoldan bir ürün almış baya iyiymiş tavsiye etti bak yoruma Burcu35
Burcu35 Serap__ https://ty.gl/t1gi0dv Açılıyor mu? Herşeyi denedim bende hem çok yoruyordu hemde çok uğraştırıyordu. Duşakabinlerim cam çok işe yaradı bu
Burcu35 Serap__ Su tutunca tüm kireç akıyor gidiyor ama içim rahat etmiyor derseniz kurularsınız ben kurulama yapmıyorm. Çeşmelerdede yapmıyorm yeni gibi oluyor😊 her hafta yapmaya çalışıyorum ama kireç yoğunlaşmasın diye
Serap__ Alayay Deniyim canım arkadaş Trendyoldan ürün tavsiye etti onu alana kadar poşet ve cifle yıkıycam sonra parlatıcı ile üstünden geçicem. Teşekkür ederim yorum için
Burcu35 Serap__ Diversey taksı clonet extra kireç çözücü/banyo temizleyici olarak geçiyor adı böyle aratabilirsiniz. Oteller hastanelerdede çok kullanılan bir ürünmüş
Kivancinannesi Serap__ Bence en iyisi mr muscle banyo. Cif eğer sıvı cif değilse daha çok leke bırakır. Sıvı kullanmanı öneririm ben güzelce fırçalıyorum cam bezi ile geçiyorum gayet iyi oluyor
Pamukkizimmm Cif power shine denediniz mi? Denemediyseniz onu sıkıp süngerle ovalıyorum hafif ve arkasından su tutuyorum mis gibi oluyor.