Kucuktospam ilk testlerde bebeklerin kulaklarında hep sıvı oluyormuş. Bize sıvı var bir hafta sonra birdaha bakalım denmişti. O gün bizimle birlikte doğan tüm bebeklere de öyle demişler. Bir hafta sonra baktılar, sıkıntı yok. ‘Geçmedi’ olayı sizi üzmüş, yanlış bir söylemde bulunmuşlar. Takılmayın hiç.