Krnh1 ah bilirim o üzüntüyü 😞 üzülmeyin diyeceğim ama boş maalesef. Oğlum 36+0 da dünyaya geldi, 3. Günde hastaneye yattık, 20 ydi sarılığı. Işın tedavisi çok iyi geldi, hemen hemen her gün götürüp ölçtürdük o zamanlar pandemi yoktu ama ideale düşmedi uzun süre. İki aydan fazla sürdü normale dönmesi. Bu süreçte kan değerlerine vs bakıldı ama hiçbir şey çıkmadı. Şimdi 21 aylık, maşallahı var.
sarılık takibi yapıldığı sürece tehlikesiz. Doktorlar zaten risk görünce müdehale eder, size düşen çok zor ama moralinizi yüksek tutup sütünüzü kaybetmemek/arttırmak. Olmadı mama vermek. Biz o dönem günde 1-2 kez mamaya başladık mesela riske girmemek için. Memeyi de bırakmadı hala emiyor.