mada Bebeğimin bi tanesi var el yapımı hediye geldi . Ya çok kötü kokuyor defalarca yıkadım güneşte kuruladım . O koku gitmiyor sizce nedeni ne
bikerem mada malesef bendede var öyle bir tane yanık gibi kokar.lastik gibi. Artik çürümüş iple yapildigini soyluyor annem🤔