Arkadaslar merhaba. Benim amelıyat olma durumum var ⅔ gece hastanede yatabilirim. Bebeğim 7 aylık anne sütüyle besleniyor günde birkac kere ek gıda tadım yapıyor az az. Ben hastanedeyken gece nasıl durabilir önerinize ihtiyacım var. Birkac kere emmek icin uyanıyor cünkü. Kaç gündür denedim, emzirmeden kaşık ya sa biberonla kendi sütümü dahi kabul etmiyor , illa emcek. Ne yapmalıyım, nasıl gecircek bebegım bu süreci? 😔