Bebeğim 27 günlük ilk zamanlar emzirme konusunda zorlandık ama şuan emiyor onda sıkıntı yok çok şükür ama galiba sadece ucunu tutuyor ne yaptiysam daha fazla geciremedim ağzına tutuyor bırakmıyor ucu damağına yapıştırıyor bende artık az kaldı ağlıcam ağrıdan. Bi göğsüm iyileşiyor diğeri yarılıyor sürekli krem de sürüyorum ama geçmiyor ne yapmalıyım. Bebeğimi emzirmeye korkuyorum inanın korkarak ağzına koyuyorum🥺