sokomel merhaba hanımlar. bebeklerimizin gelişimleri, bebek alışverişlerimiz, etkinliklerimiz, ek gıda maceramız paylaşım yapabileceğimiz sabit bir postunuz olsun istedim. var mı kimse 🤗
Nesizade sokomel ✋🏻 14 Haziran doğumlu oğlum day day duruyor bazen bi iki adım atıyor 🥳ek gıdayla aramız bi gün iyi bi gün kötü 😁bi gece güzel uyur bi gece saat başı memeye kalkar 🥴 aba baba dede hadi diyor 🤩 tam bir taklitçi mimik be yapsam aynısını yapıyor 🥰 10. Aydan selamlar ✋🏻
Nesizade sokomel alışverişi ebebek ve lcw dan yapıyoruz .ilk adım arabası aldık ama tekerleriyle oynuyor sadece 😅 aktivite masasını seviyor arabalarıyla oynuyor ama çok meraklı ben ne yapsam öyle izleyip yapmaya çalışıyor 🥰sanırım en sevimli ayları yaaa♥️
mariecurie20 sokomel alışverişi h&m den yapıyoruz tavsiye ederim çok kaliteli ve indirim yakalarsanız çok uygun oluyor. 11 mayıs doğumlu kızım yürüyor artık etkinlik olarak kitap okuyoruz parka yürüyüşe gidiyoruz oyun oynuyoruz (saklambaç oynamayı çok seviyor). Ek gıda bazen süper bazen hiç yemiyor. Uyku durumu da karışık gece kalkıp oyun oynamak istiyor yaklaşık bir aydır odasında yerde yatıyoruz
sokomel Nesizade bence de en sevimli ayları 8-9 civarı idi. bizimki 13,5 aylık. şimdi çocuk gibi oldu bebeklikten çıkıyo😅 9 aylıktan beri ayakta ve arabasına tutunup yürüyor ama tamamen uzun yürümüyor hala 4-5 adım atıyor ısrarımızla. lcw gerçekten kurtarıcı 👍🏻
sokomel mariecurie20 maşallah benimki de yürür inş😅 hm in en çok tulumlarını seviyorum doğdu doğalı en memnun kaldığım tulumları oldu esnek rahat ince. 👍🏻