Alininannesi9 Bebeğim covid oldu galiba benden bulaştı göz kapakları kırmızı ve şiş sürekli yap akıyor keyifsiz huzursuz aranızda bunu yaşayan var mı nasıl Bi süreç kaç günde iyileşir iki kere calpol verdim bugün ateşi 36.1çıkıyo ama gözleri geçmiyor
Sonsuzmutluluk Alininannesi9 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin kuzunuza. Bulunduğunuz İlçe sağlığı arasanız netten numarasını bulup doktorla görüşmek isyorum diyince bağlıyolar belki yardımcı olurlar ateşi 38 üstü geçerse yüksek kabul ediyolar duş aldırın isterseniz sıcakla rahatlar gözü burnu bulunduğu odayı sık sık havalandırın.emiyorsa sık sık emzirin çok geçmiş olsun
GizemHazal Alininannesi9 canım benim bebeğime benden bulaştı 3 gün ateşli olursa çok normal dedi doktor 2 gün hastahaneden çıkmadık ateşini hiç düşüremedim ama şuan çok iyi 5. günü eskisi gibi
Benimoykum Alininannesi9 geçmiş olsun canım kızım 2 yaşında bizim baya sıkıntılı geçti ateş 3-4 gün sürdü 38 in altına düşmedi balgam vardı yoğun gece öksürüğü
Sleepwalker Ay kuzum kıyamam ya allahım şifa versin canım göz damlası mi damlatsan gözüne yada anne sütünden bir daha bir sola damlat gözleri belki rahatlar geçmiş olsun
Kuzeymen Alininannesi9 evet oldu ve gözleri sürekli akıyordu. Sürekli izliyordu acı çeker gibi . Ben odaya buhar koydum o cok iyi geldi . Isıtıcıya suyu koydm o sürekli kaynadı
Alininannesi9 Kuzeymen pozitif çıktı test gözleri çok kötü mahvoluyorum acı çekiyor sanırım bağırıyo resmen 🥺bende su kaynatıyım iyi fikir belki biraz rahatlar sağolun