Zeyneprana
Kızlar 12 gün önce rota aşısı yaptırdık dün geceden beri sürekli ishal ve kusma vardı hastaneye götürdüm doktor muayene etti ve virüse yakalanmış dedi ama aşı olduğu için daha erken atlatır dedi evimiz yakın diye eve gönderdi takip et eğer kusması ve ishali artarsa hemen gel dedi birde zofer iğne vurdurduk. Kzım 3 buçuk aylık nasıl atlattınız 😔