Gulcan04ysrlar_ merhaba babybjörn kullanan bi yakınınız mı vardı? Ben babybjörn aldım henüz kullanamadım. Bebeğim pek içinde durmak istemedi. 3. Ayda kullanmaya başlayın dediği için doktorumuz, 3. Ayına girdiğinde başlamayı ufaktan planlıyorum. Siz neden babybjörn tercih ettiniz onu merak ettim.