Yusufbebekk Bebeğim 47 günlük oyun halısıyla oynad mı sizce şu an ilk kez yatırdım ama oynamıyor pek .elini kolunu oynatıyor ama oyuncaklara bakmıyor yakalamaya çalışmıyor ne zaman oynamaya başlar 🤣🤣
Kadermustfa Yusufbebekk çok küçük daha bence en az 3 aylık olması lazım benimki de şuan 2 Aylik 1 ay dhaa bekliyorum çıkarmak için abisinin kini kullancak
bikerem Yusufbebekk cocuktan cocuga farkeder. Benim oglum 45 gunluktu oyun halisi aldik.bi kac gun sadece tuhaf tuhsf bakti. oyun oynamasi bi 10 15 gunde oldu. En azindsn rlii uzatması synasina bakmasi kesfetmesi icin bir iki hafta surer
Elifinmamisi Yusufbebekk ben 3 aylikken aldm ilk basta hic ilgilenmedi sonra alısinca icinden cikmadi
Yusufbebekk Kadermustfa kutunun üstünde 2 ay ve üstü yazınca dedim belki oynar 😂en azından renkli olduğu için renklere bakıyor
mrveefe12 Yusufbebekk daha çok küçük renkleri bile tam algılayamıyor 🥰 3 veya 3.5 aylıkken ilgilenmeye başlıyorlar elini uzatmaya çalısiyordu benim oğlum
Miniminnos Yusufbebekk ben 1 aylikken yatirmaya baslamistim piyonolu almistim ayaklarini vurup ses ciktikca sasip kaliyordu suan 4 ayligiz hala oyun halisina bayiliyor elim ayagim oldu kendisi en azindan ona birakip lavobaya falan gidebiliyorum ama siz cingirak falan alabilirsiniz sese duyarli artik çunkü