gokcehanimm merhaba. Herhangi bişey kullanmadık. Çünkü bunun dışardan beslenmeyle alakası yok sanırım. Sadece bu durumla ilgili klinikte bi doktora götürmüştüm. O bize takviyeler yazdı. Onları bir süre kullandık. Üzüm çekirdeği yağı, çörekotu yağı, balık yağı, probiyotik gibi birkaç tane daha takviye yazmıştı. Ama çok pahalıydı beni aşan ilaçlardı bunlar. Sadece probiyotik 2000 liraydı geçen sene. Bir süre kullandıktan sonra bıraktım bunları. Başka da bişey yapmadık yani kendi kendine düzeldi