Merhabalar bebeğim 6 aylık olmak üzere tadım yapıyoruz ancak her öğün buharda pişirip hazırlamaya vaktim yok çalışıyorum bakıcı ya hazırlayıp götürmem gerekiyor önceden pişirip saklama kabına koysam 2 3 günlük hazırlasam bayatlar mı vakumlu cam kavanozlara koysam bir de ısıtırken nasıl ısınacak bu sebze püreleri veya irmikli muhallebi vs benmari usulü mü yoksa normal ocakta mı veya buzluğa mı atsam ama buzluktAn çıkınca da nasıl ısıtmalı onu da bilmiyorum yani vitaminin kaybolmadan muhafaza etmek nasıl yapanlar biraz bilgi verir misiniz