Hum34 Sezaryen doğum yapmama rağmen aynısını bende yaşadım. Hemen sağlık ocağını arayıp durumu anlatın. Bana bir fitil , krem ve hap verdi 5 güne geçti çoook şükür. Bol su içmeniz lazım tabi bir de
Ekm elseval gecmis olsun ayni durumu bende yasadim yasiyorum hatta tam gecer gbi oldu 2 3 ay bisey olmadi sonra birden 2 gun once wc deyken aci felan yok asiri kan geldi hatta pihti seklinde doktora gitmeyede cekiniyor insan yedigine ictigine dikkat etnek lazimmis Allah yardimcimiz olsun gecer insallah bu durumu yasayan herkesin çok kotu bisey ://
elseval Ekm size de çok geçmiş olsun.evet önce tüm yolları denemeyi düşünüyorum bende doktora gitmeden.umarım geçer de kurtuluruz.hiç bitmiyor dert😁
Minneee elseval Bu tavsiyeyi kesinlikle doktordan almadım belki çok yanlış bir şey bilmiyorum ama doktorunuza sorup ona göre değerlendirebilirsiniz. Ben yıllardır hemoroid ve çatlak problemi yaşıyorum 🤦🏻♀️ Ovadril diye bir olayın var kasları gevşetiyor şişliği azaltıyor. Tuvalete girmeden önce onu sürüyorum böylece daha az zedelenmiş oluyor. Bazen WC sonrası çok ağrım olursa da sürüyorum. Oradaki şişliği azaltınca rahatlatıyor. Ama dediğim gibi bu kafama göre yaptığım bişey. Kesinlikle doktorunuza sorun.
Bayanironi elseval Canım ne yapsan boş. Doktoruna git fitil ve krem veriyorlar 1 haftada geçiyor resmen. Covid döne mi gidemem diyorrsanız isimlerini vereyim alın isterseniz ama yazılmadan alınıyor mu bilemiyorum
elseval Bayanironi evet pandemi nedeniyle pek gidesim yok.zahmet olmazsa söyleyebilirseniz parasını verip alırız.yazdırmadan öyle olabiliyor yani deneriz.
Gulsen4224 elseval bende normal doğum sonrası bi ağrı üstüne oturamaz oldum açıyor pöççüğün düşmüş diyorlar Bilen yaşayan var mı yada duyan 😒
Gulsen4224 Bayanironi öyle mi ya çok zorlu agrısı acısı acaba benimkide mi yerinden çıktı ya açıyor şuan ayakta fazla kalıyım felan sen nasıl atlattın daha doğrusu geçti mi Cnm
Bayanironi Gulsen4224 geçti ama doktorlar anlamıyor canım kaç doktor gezdimmm. Bir kadın vardı kırıkçı çıkıkçı derler o yapmıştı
Gulsen4224 Bayanironi ewt canım genelde öyle kadınlar anlıyormuş bende gidiyim inşallah geçer sağolasın 🌸