800 gr gayet normal ayrıca kilolu bir bebek zaten maşallah. Bnm kızım ilk 2 ay 1.5 kilo ağlıodu hep. 3. Ay 800 gr 4. Ay 300 gr aldı. Bu aylarda birz düşüş oluyo normal artk 1 kilo almasını bekleme. Ayrıca emzirmeyi 3-4 saatte bir yaptır artık açlık tokluk bilio o yğzden emmek istemiyordur.