guzelannem_1 Merhaba anneler, benim kızım 4 aylık ultrasyonda yumurtalıklarında kist çıktı aşırı derecede üzüldüm ve korkuyorum.. başına gelen oldu mu kendiliğinden gider mi :’(
guzelannem_1 Momndssd teşekkürler kakasında enfeksiyon vardı Onu tedavi ettiler şimdi de bu çıktı … doktorla tam detaylı konuşamadım diğer aya randevu verdi büyüme var mı diye bakacakmış.. çok merak ettim başına böyle bi şey gelen var mı diye. Bende hiç kist çıkmadı kızımda niye böyle bişey oldu anlamadım 😓
Momndssd guzelannem_1 canım büyük ihtimalle geçici bir şeydir için rahat etmediyse başka bir doktora göster ama aciliyeti olan ya da olumsuz bir şey olsaydı eğer 1 ay sonraya randevu vereceğini sanmıyorum tekrsr bakmak için