Bulut54 Ayda demir ilacı başlatılıyormuş, hangi marka kullanıyorsunuz? En Temiz içerikli ? Ayrıca Tahlil yapmadan başlatılıyor, bana tuhaf geldi 🙄 yan etkileri olmuyor mu? Ağır gelmiyor mu bebişe?
Cheddar Bulut54 hayır gelmiyo çünkü ilaç değil takviye veriliyor. Doktorunuz önerir zaten. Biz bestiron kullanmıştık
Ef24 Bulut54 bestiron kullanıyoruz. 4. Aydan itibaren anne sütündeki Demir miktarı azaldığı için takviye olarak başlatılıyor Demir depoları boşalmasın diye tedbir amaçlı
ecenaznaz Bulut54 Merhaba. Hayır ağır gelmiyor tam tersi kullanması lazım. Biz ocean mikrofer kullandık. Hatta aynı markanın d vitaminini de kullandık. Kızım şimdi 13 aylık. Halâ devam ediyoruz.
Guluc Bulut54 ben ocean kullanıyorum kabızlık kusma yapmıyormuş instagramda seldaaoguzek var o paylaşmıştı ondan gördüm aldım gerçekten öyle bebeğim severek içiyor
Bulut54 @Ef24 @Cheddar demir ilaçları ; gaz , şişkinlik, kabızlık, kaka renginde değişiklik, huzursuzluk, karın ağrısı yapabiliyormuş . Bu markada öyle bir sorun yaşadınız mı
Cheddar Bulut54 kaka rengi her damlada oluyo onun dışında temiz içerikli olduğu için yan etkisi olmuyor
hosgeldinbebegim1 Bulut54 Bize doğduğundan itibaren kullanın dedi doktorumuz. D ve K vitamini kullandık. K vitaminini 3. aydan sonra bıraktık. Ama daha çok mamayla besleniyordu benim bebeğim belkide o yüzden hemen başlayın demiştir bilemiyorum.
elfymn Bulut54 evet tahlilsiz her bebeğe başlanıyor ama ilaç değil Demir içeren besin takviyesi . Ben çok araştırdım internetten bi kaç doktora da danıştım ve kendi ebemizin de tavsiyesiyle sidefer markasını kullanmaya başladık, 1 ayı geçti kullanmaya başlayalı çok şükür ne kabız ne başka bişey yapmadı .
Atamom16 Bulut54 biz bestiron kullanıyoruz 1 aydır oğlum severek içiyor içerisinde zeytinyağı olduğu için doktorumuz bunu önermişti