ben de kullanıyorum. 3 kademeli. bilmeden hızlı olsun bitsin diye 3.de kullandım bi süre. o beni mafetti. sütü çok arttırıyor, bu sefer de emerken bebeğin suratına süt boşalıyor, çok gaz oluyor. dikkatli kullanmak lazım. gereksiz sağım çok kötü bir şey 🥺