Bu ayda olup bebeği taklit yapmayan var mı? Sürekli alkış bay bay yapıyoruz ama hiç çabalamıyor bile anne nerde baba nerde diyince bize bakmıyor. Gel deyince gelir hayır deyince durur. Attı deyince kutuya top atar. Adına bakar istediği bişey olunca hiiii diyip heyecanlanır ama kelimesi de yok. Doktor 1 yaşa kadar vakti var dedi ama insan merak ediyor.