Kızlar ramazan orucunu ilk 4 gün tuttum ve oğlumun idrarında pembe lekeler olmaya başladı. Birde geceleri geniz akıntısı vardı enfeksiyon boğazları tıkanmış. Pazar günü ateşlendi acile gittik antibiyotik yazıldı kullanıyoruz şimdi. Ama ben doktora o pembe lekeyi söylemeyi unuttum üzüntüden. 2 gündür oruç tutmuyorum ama hâlâ ara ara geliyor o leke. Yarın çocuk doktoruna soracağım ama sizde de böyle olmuş muydu. Bu arada oğlum 6ay 10 günlük ek gıda tadımlarına başlamıştık hastalandığından beri birsey yemiyor ama yinede bolbol su vermeye çalısıyorum onuda pek istemiyor günde 3 4 kez mama kaşığıyla veriyorum. Susuz kalmaz değilmi😢 geceleri normalde de aşırı terlerdi ondan mı su kaybetti oruç tuttuğumdan dolayı mı oldu bilmiyorum😑